Sådan analyseres rigtigheden af investeringer nyhedsbrev

Når de forsøger at analysere, om en salgsfremmende annonce for en investering nyhedsbrev eller et marked timing investeringer handelssystem er værd at undersøge, stilles følgende spørgsmål:
Strategien har en track record? Uden dette er du virkelig at lade dine følelser til at være i spil. Alle ønsker at tro, at hvis nogen siger noget det skal være sandt. Men den triste kendsgerning er sandheden er nok lige modsat. De fleste annoncer og kampagner er sat i print for selvstændige interesser først, og alle andet sekund. Man har til at se noget på nettet med en skeptisk øje. Det mindste, du bør få vist en investeringsstrategi er en tidligere track record. Jo længere track record er bedre. Noget, der har arbejdet for et spørgsmål om måneder er normalt ikke længe nok i handel verden overvejes succesfulde. Nogle projektledere frigive ikke deres track records, fordi de siger, at “tidligere resultater ikke er en indikation af fremtidige resultater”. Dette er sandt, men helt sikkert ingen ydeevne er en indikation af fremtidige resultater heller ikke. Nogle projektledere frigive ikke deres track records, fordi de siger, “vi plejede at gøre en track record men abonnenter fik ked af, hvis strategien mistet penge, når de abonnerer selvom det gjorde penge over en årlig periode.” Det kan også være sandt, men det er også en del af spillet. Abonnenter kan ikke forvente at tjene penge fra dag ét, når en lang sigt handelsstrategi. Der bør imidlertid være selvindlysende i den track record. Og nogle projektledere ikke frigive deres track records simpelthen fordi de ikke har en, eller de har dårlig. Det er så simpelt som, uanset hvad de siger.
Er den track record, at de er fremme i realtid eller var det simuleres i en computer-baseret på tidligere data? Hvad betyder det egentlig? Real tid betyder, at de handel signaler, der blev brugt til at producere track record resultaterne faktisk blev genereret på dette særlige tidspunkt. I virkeligheden. De fleste track records på investeringer-websteder er ikke realtid, selv når de siger de er. Selv om de ikke gjorde bruge en computer og det blev udført i hånden, hvis de data, der er taget fra de sidste fem år, men webstedet er kun et år gamle, så det ikke kan være så. Hvorfor er dette så vigtigt? Fordi handel ikke er handel, hvis menneskelige er følelser fjernet. Ingen grådighed, ingen selvtilfredshed, ingen panik, ingen hysteri. Næsten alle computer-genereret handel programmer ikke ynkeligt når faktisk gennemført fordi enten data var for kort en periode eller den menneskelige faktor blev ignoreret. Der forudsat, det menneskelige, at input data gjorde det uden menneskelige følelser. Jeg havde engang en bekendt, som fortalte mig at han havde et system, der returnerede 80% pr. måned for de sidste 6 måneder. Han sagde, han gennemført det 6 måneder i realtid. Jeg spurgte, hvor meget han havde investeret i denne strategi. Han sagde ikke noget fordi han var papir handel. Jeg sagde, at der er ikke sådan noget. Han fortsatte med at fortælle mig, hvad papir handel var. Jeg svarede at jeg vidste, hvad han troede papir handel var, men det ikke handel, fordi når du papir handel dine følelser ikke er i spil. Menneskelig grådighed og ego har en måde at gøre du tror noget at være reel uden at se objektivt på dataene. Men når faktiske penge er i fare teint af situationen dramatisk ændrer.
Hvordan kan du fortælle, hvis banen er i realtid, hvis de ligger omkring det at være i realtid? Det er ikke altid nemt, men der er nogle grundlæggende fortæller historien tegn. Hvis det er en kortsigtet system at risici meget lidt, og handler ofte sige 10 – 50 gange pr. måned. Men det har en 80-90% handel succes ratio, som er næsten umuligt statistisk. De fleste dag handlende og holdning handlende gør godt, hvis de vinder 40-50% af tiden. Hvis de risikerer mere og brug ikke stramme stopper, win SKADESKVOTEN går, men størrelsen på de udnyttede kreditmuligheder eller størrelsen af det største tab er at gå. Længere sigt erhvervsdrivende kan have en lidt bedre vind SKADESKVOTEN men kun, hvis deres risiko er også større. For at gøre en generel erklæring, jo større sejr tab forholdet er jo mere jeg ville være skeptiske.
Hvad hvis track record er en kombination af dels historisk tilbage testet signaler og dels realtid signaler. Hvordan skal jeg analysere der? Den første ting at se på er, hvis SKADESKVOTEN win har ændret sig markant over den track record tidsperiode. For eksempel, hvis det er en 5 års periode, og selskabet hævder, at handel signaler gik live 2 år siden endnu win SKADESKVOTEN ændret sig dramatisk kun 6 måneder siden, pas på. Den sværeste ting at opdage på nettet når du er ved at blive narret om en hypotetisk track record fordi der er ingen reel måde at fortælle, når en websteder track record blev redigeret slettes eller revideret. Nogle websteder bruger en uafhængig registreringswebstedet men der er ingen reel måder for en forbruger at vide andet end, at.
Jeg håber, at de tidligere ideer vil bidrage til at fastslå fakta fra fiktion i verden af investeringer nyhedsbrev kampagner.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *