Dens 2005—Bulk E-mail er død

En typisk dag i indbakken

I dag modtog jeg 374 e-mails alt.

En temmelig let dag overvejer nogle dage får jeg mere end 1.000.

For at præcisere, hvad var de–35 var for business, 4 personlige karakter, 11 var fra grupper jeg bedt om at få oplysninger fra Neiman Marcus, Urban Outfitters, VH1 og en PR nyhedsbrev.

Balancen i 324 blev uopfordret (UCE-uopfordret kommerciel e-mail)–i andre ord spam.

Hvis jeg ekstrapolere UCE jeg har fået i de sidste seks timer alene, synes jeg, jeg må være mangler noget om mig selv på nogle åndelige niveau…

Jeg er en halvskaldet, fedt mand med en lille penis, der ikke virker. Jeg er i gæld.

Jeg leder efter en lavere rente på mit realkreditlån samtidig med at den gør tusindvis af dollars med ingen indsats fra min side i fred og ro i mit eget hjem — udfylde undersøgelser, udstopning konvolutter og ikke sælge noget der mirakuløst sælger sig selv.

Endnu bedre, jeg kan være et rejsebureau uden rynker; få en universitetsuddannelse mens venter på min 1500 forskud til at dukke op i min bankkonto; Jeg kan gendanne mine kreditvurdering lovligt mens du ser min gratis satellit-TV og gumlede på min medicin, sendt af en offshore apoteker, der har en læge, der vil skrive mig en recept… HMMM… helt sikkert noget at overveje. IKKE.

Jeg har også opdaget at jeg er en oplagt kandidat til at hjælpe en afrikansk prins overførsler ind i USA. Han har tillid til mig. Alt jeg har at gøre er at give ham min bank kontooplysninger.

Problemet er, at jeg er en kvinde, der ikke lider disse dårligdomme.

Nogen mener, jeg gør… Der er noget galt med dette billede.

Fremtiden for bulk e-mail og hvorfor det er sandsynligt, at forblive død

Nu, du kan spørge hvorfor I, som blev døbt “Spam dronningen”

i “Wall Street Journal” for tre år siden, er selv Generer at sige noget om e-mail?

Bare for at sætte rekord lige, har jeg aldrig opfordret til spam eller sende spam.

En reporter sagde til mig, “nogle mennesker anser alle bulk e-mail som spam. Hvad du har at sige om det?”hvortil jeg svarede,”Så jeg tror, du ville kalde mig spam dronningen,”som en joke.

I vores lyd byte medieverden, en redaktør forvandlet et buzzword denne lille quip og jeg blev kendt næsten øjeblikkeligt, hele verden, som repræsenterer, hvad alle, inklusive mig selv, hader om e-mail.

Medierne som sædvanlig understregede sensationsjournalistik og gik glip af punktet.

Jeg klager ikke, fordi min marketing forretning eksploderet som følge.

Dengang anbefalet jeg email som en meget effektiv medium nemlig ringe firma, som på grund af sin lave omkostninger kan små virksomheder konkurrencevilkår mod store selskaber.

Ingen små personlige risiko, jeg besøgte Federal Trade Commission i Washington, DC, og talte min fred om små virksomheder og ikke kaste barnet ud med badevandet, før selv meget sigt spammen kunne være lovligt aftalt og defineret til tilfredshed marketingfolk, internetudbydere og regeringen i fællesskab.

SMV er livsnerven i den amerikanske økonomi, og iværksættere med deres drømme er, hvad har gjort USA den økonomiske kraftcenter, det stadig er i dag.

E-mail, der sendes til mennesker der vil modtage det, og det er i overensstemmelse med deres præferencer, får stadig en høj reaktion. Det giver mulighed for mange små virksomheder til at komme videre. Jeg ønskede at se store selskaber eller regeringen tage over e-mail og bar indrejse, filtrere og afpresse alle andre mens du stadig at sende deres egne reklamebudskaber frit.

Og så kom Can-Spam-loven, som jeg og mange andre legitime marketingfolk hilste velkommen, fordi den havde en stor løfte om at slippe af med støjen samtidig med at signalet.

Da det viste sig, skete modsat. Email filtre fra ISPS nu blokere en stor mængde af legitime meddelelser, som de kalder “falske positiver”.

Marketingfolk kan ikke sende den tekst, de skal sende til deres abonnenter, så de behøver at ty til filter tricking taktik som stave ordet spam som sp@@@M, således at de kan komme forbi de filtre, der var beregnet til et andet formål helt.

I et klima som dette, legitime virksomheder, der havde flittigt efter bedste praksis, og holde deres lister ren i år, pludselig ikke ønsker at bo i erhvervslivet med uklarheder i loven og den potentielle retstvister, der måtte opstå, selv hvis alle de reglerne var fulgt, så mange virksomheder lige foldet.

Men de mennesker, der fortsætter med at sende email ulovligt ikke fold.

Ofte gange sender fra uden for USA ‘s grænser, optrappet de deres operationer endnu mere til det punkt, at der er næsten ingen virkelig legitime bulk e-mail til venstre.

Med andre ord har signalet bliver tabt i støj.

Enkelhed er dette — kommerciel e-mail-masseforsendelse har fået til det punkt, hvor det ikke er effektiv. Vi gøre bare ikke det længere. Hvad er pointen? Det får ikke et svar, og vi fandt folk er overbelastet med reklame-beskeder og ikke længere villige til at modtage mere, især i deres indbakke, medmindre de specifikt bad om det.

Som en marketing professionel er det eneste, der bør tælle for dig i slutningen af dagen effektivitet. Kommerciel e-mail-masseforsendelse har forvandlet til ovenstående, en flok af uprofessionel, ineffektive svindel.

Med andre ord er Spam en fire – bogstav ordet.

Legitime marketingfolk opholder sig væk i hobetal og det er nemt at se hvorfor. Først og fremmest Lad os se på nogle fakta. I USA er det lovligt at sende uopfordret kommerciel e-mail. KAN SPAM act giver mulighed for dette. Du er nødt til at give en måde at fravælge og ikke skjule hvem du er, og nogle flere simpelt men etiske regler.

Selv om det er lovligt, der ikke er en internet-udbyder i USA, som vil tillade dig at sende uopfordrede kommercielle e-mails.

Større afsendere har opt-in information fra lister de køber, som indebærer samtykke, men disse lister er ikke stammer fra mailer, men fra andre sub-mailere — du får en gratis ting eller adgang til et bestemt websted og brugeren kontrollerer en boks, at det er okay at få oplysninger fra deres “datterselskaber og partnere.”

“Affiliates og partnere” de taler om er dem, der betaler for e-mail-adresser og oplysninger om opt-in.

Disse fyre er at sende dig mail lovligt, men faktum er, at de ikke får i din e-mail boks for det meste. Blokering, filtrering, og gør det den “lovlig” Vis bulk kloge, er bare ikke i orden.

Ikke at nævne, er der ingen måde at bevise, at modtagerne har valgt eller er villige til at få besked, da de er tilmeldt på en andens hjemmeside, ikke din.

Svarprocenten er patetisk og når at mail komme, har du mange utilfredse individer, der aldrig kan huske opt in, så efter deres mening mailen er uopfordret. Den eneste måde at få e-mail i indbakker massevis er af ikke følger reglerne, så de eneste beskeder at komme igennem er svindel, herunder de pornografiske, ulovlige og stødende.

Det er ironisk, at netop det folk gerne tog imod, de får mere af i kølvandet på Can-Spam.

Så hvor er så os?

Hvad kan en lille forretningsmand gøre for at få deres budskab ud, og ikke bryde banken?

Hvordan markedet effektivt i det nye internet wave

Hvis du er en lille forretningsmand, er der 3 alternativer, som du bør overveje, som er beskrevet i denne næste afsnit:

Hvad er effektiv du måske spørge? (Spørg væk, det er sådan punktet her..)

1) første fest tilbud, der forlener nogle merværdi (et tip, nogle oplysninger, noget forbrugerne er interesseret i.)

Lad os sige John Q. Consumer gav hans e-mail-adresse til et nyhedsbrev, eller for mere information om et bestemt emne eller spille et spil.

Chancerne er han nok ikke ville være vred at få en e-mail fra din virksomhed, især da han bad for dig at kontakte ham. Han ville genkende dit domænenavn, da han brugte nok tid på dit websted faktisk spørge info.

Derudover internet-udbyderen ville ikke lukke dig ned for krænkelser og du vil begynde at bygge en lille men effektiv liste over folk, der er faktisk interesseret i hvad du, som en virksomhedsejer, har at sige.

Dette har virket siden begyndelsen af internettet. Det eneste problem er, hvordan du nå folk første gang, at få dem til dit websted?

Hvordan finder du en målmarked for dine produkter, der er tilbøjelige til at være interesseret i, hvad du har at tilbyde og tilmelde sig dit nyhedsbrev, besøge dit websted og forhåbentlig købe dine ting?

Er der noget billigere end tv-, radio og (uh!) bannerannoncer?

Ja er der. Trommehvirvel venligst… Search Engine Marketing. Hvis du skriver gode annoncer, og konkurrere med de rigtige søgeord, mennesker, der søger allerede efter et svar på et spørgsmål, vil gør forskning, sammenligning shopping gå til en søgemaskine og skriv i deres parametre.

Hvis du ved, hvordan markedet godt, vil kun folk, der er interesseret gå til dit websted.

Hvis du har et websted, der er overbevisende og du tilbyder en merværdi, vil de bede om mere information eller Tilmeld op til dit nyhedsbrev eller få din gratis download.

Nu, at komme til dette punkt kan sommetider tage lidt tid, men hvis du er vedvarende og vide, hvordan man skal fortolke din statistik, du kan gøre dette. Hvis du ønsker resultatet uden indlæringskurve, leje en Search Engine Marketing Firm.

Så de nye værktøjer til små forretningsfolk at bisse trafik til deres websites i 2005 og fremover vil være:

1) search Engine Marketing

2) reklame, herunder pressemeddelelser, der giver meningsfulde nyheder

3) at levere kvalitetsindhold og ekspert kommentar for radio, TV og internet hubs i dit område

Du kan blive en succes på internettet, og disse værktøjer hjælpe med at etablere dig som en ekspert på dit område, samt tiltrække netop de mennesker, som søger efter dit produkt eller service på samme tid.

Disse er funktioner af en ny form for markedsføring, som folk kalder “In Touch” markedsføring, eller “intelligent marketing” og er en måde at skære igennem og faktisk får du mest muligt, forretning på den laveste mulige pris, med laser præcis målretning. I fremtidige artikler jeg vil lære dig hvordan du bruger dem med dødbringende præcision.

Dette er den nye måde for små virksomheder og iværksættere til at lykkes i 2005 og fremover.

Husk, du hørte det her først 🙂

Laura Betterly

Administrerende direktør i Touch Media Group

Laura@intouchmediagroup.com

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *